Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi obecnie prowadzi nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor/specjalista ds. przygotowania i realizacji inwestycji
w Zespole Projektów Kluczowych I
w Wydziale Projektów Kluczowych
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw w zakresie planowania i przygotowania do realizacji inwestycji:
- przygotowanie wniosków o podjęcie działań w celu udzielenia zamówienia publicznego na wybór jednostki projektowej oraz wykonawczej,
- udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- współdziałanie z jednostkami projektującymi oraz nadzorowanie przebiegu opracowania dokumentacji we wszystkich stadiach, przygotowanie niezbędnych materiałów i dokumentów wynikających z warunków umownych, a dotyczących opracowywanego projektu,
- uczestnictwo w posiedzeniach i naradach oraz radach technicznych,
- współpraca z Inżynierem Kontraktu oraz wykonawcami inwestycji,
- prowadzenie spraw z zakresu realizacji budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów inwestora i przyszłego użytkownika,
- kontrola dokumentów dot. jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i elementów budowlanych, zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową i umową,
- kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót,
- kontrola prawidłowości wykonywanej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- monitorowanie aktualnego zaawansowania robót,
- udział w sprawdzaniu dokumentów niezbędnych do dokonania odbioru oraz udział w czynnościach komisji odbiorowej,
- udział w przekazaniu wykonanego obiektu do eksploatacji lub użytkowania oraz na majątek Gminy,
- współudział w rozliczaniu budowy w zakresie rzeczowym i finansowym, również dla potrzeb sprawozdawczości oraz wykazania przyrostu lub likwidacji majątku drogowego,
- podejmowanie czynności związanych z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez wykonawcę wad i usterek w okresie rękojmi i gwarancji,
- współpraca i współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Zarządu w zakresie niezbędnym do realizowania przez Zarząd inwestycji drogowych,
- współpraca przy załatwianiu skarg, wniosków i innej wpływającej korespondencji w zakresie ww. inwestycji drogowych.
Od kandydatów oczekujemy m.in.:
- wykształcenia wyższego technicznego o kierunku budownictwo, drogownictwo, inżynieria środowiska,
- odpowiedniego stażu pracy: na stanowisko inspektora wynosi co najmniej 2 lata, na stanowisko specjalisty wynosi co najmniej 4 lata,
- znajomości ustaw: o drogach publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 460 z późn. zm.), Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm.), o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199 z późn. zm.), Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) oraz pozostałych niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków,
- znajomości topografii miasta,
- prawa jazdy kat. B,
- umiejętności obsługi komputera (MS Office, Internet),
- dyspozycyjności.
Kontakt:
Bliższe informacje do uzyskania na stronie internetowej www.zdit.uml.lodz.pl w Biuletynie Informacji Publicznej - oferty pracy.