Zarząd Dróg i Transportu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR WYDZIAŁU REALIZACJI I INWESTYCJI
Liczba wakatów: 1 etat
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Do naboru mole przystąpić osoba, która:
- jest obywatelem polskim lub obywatelem Unii Europejskiej albo obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nie była karana karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.),
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Wymagania niezbędne (konieczne):
- wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budownictwo (preferowana specjalizacja: drogi i mosty, inżynieria lądowa),
- co najmniej 4-letni staż pracy lub równoważny okres prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami określonymi na ww. stanowisko,
- posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej,
- dobra znajomość ustaw: o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z póz. zm.), o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z póz. zm.), Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowania (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430),
- posiada znajomość zasad realizacji inwestycji drogowych,
- umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet),
- znajomość topografii miasta,
- posiadanie następujących umiejętności menadżerskich: umiejętność zarządzania zespołem, delegowania zadań, planowania i organizacji pracy,
- posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, samodzielność, sumienność, komunikatywność, umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w strukturach samorządu terytorialnego,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z realizacją inwestycji drogowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
- prawo jazdy kategorii B,
- przedsiębiorczość w działaniu i dyspozycyjność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- uzgadnianie warunków przygotowania i realizacji robót, również na etapie projektu technicznego i podpisywanie umowy na roboty budowlane,
- prowadzenie całością spraw z przebiegu realizacji budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów inwestora i przyszłego użytkownika,
- uczestniczenie w naradach i komisjach technicznych dotyczących spraw budowy w toku jej realizacji,
- kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i elementów budowlanych, zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową i umową, sprawdzenie robót ulęgających zakryciu lub zanikających oraz potwierdzania tych czynności w dzienniku budowy,
- sprawdzanie i potwierdzanie obmiaru robót i prawidłowości zafakturowania wykonywanych robót,
- na podstawie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej sprawdzenie zgodności usytuowania wykonywanych obiektów z projektem technicznym,
- potwierdzanie zapisem w dzienniku budowy aktualnego stanu zaawansowania robót na dzień przerwania budowy,
- po zgłoszeniu przez kierownika budowy gotowości obiektu do odbioru, potwierdzanie w dzienniku budowy kompletności wykonywanych robót założonych projektem oraz dopuszczanie obiektu do odbioru technicznego i końcowego,
- sprawdzanie dokumentów niezbędnych do dokonania odbioru oraz przygotowanie i udział w czynnościach komisji odbioru,
- przekazywanie obiektu drogowego do eksploatacji lub użytkowania oraz na majątek gminy,
- współudział w rozliczaniu budowy w zakresie rzeczowym i finansowym, również dla potrzeb sprawozdawczości oraz wykazania przyrostu lub likwidacji majątku drogowego,
- udział w postępowaniach przetargowych, tj. przygotowanie wniosków o wszczęcie procedury i podejmowania czynności w trakcie trwania przetargów w zakresie realizowanym przez Wydział Realizacji Inwestycji,
- podejmowanie czynności związanych z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez wykonawcę wad i usterek w okresie rękojmi i gwarancji.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowód osobisty) lub obywatelstwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, w przypadku osób, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej - wymagane w przypadku osób posiadających obywatelstwo Unii Europejskiej albo obywatelstwo innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- odpis lub kserokopia dokumentów potwierdzających uzyskany poziom wykształcenia (dyplomy, certyfikaty), staż pracy bądź zaświadczeń potwierdzających okres wykonywania działalności gospodarczej,
- oświadczenie o zgodności charakteru wykonywanej działalności gospodarczej z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze (wymagane w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej),
- opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i korzystaniu z pełni praw publicznych (do pobrania na stronie www.zdit.uml. lodź.p l\ i) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie www. zdit. uml. lodz.pl).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata w Biurze Obsługi Mieszkańca Zarządu Dróg i Transportu ul. Piotrkowska 175 pok. 209 (do godziny 16.00j, przypadku posiadania przez kandydata uprawnień do bezpiecznego podpisu elektronicznego, drogą elektroniczną na adres
Zarząd Dróg i Transportu,
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Inspektor/ Starszy inspektor nadzoru inwestorskiego Wydziału Realizacji Inwestycji"
w terminie 30 listopada 2009 r.
Aplikacje, które wpłyną do ZDIT po wylej okreilonym terminie nie będą rozpatrywane.
Za datę wpływu uważa się datę doręczenia dokumentów do Zarządu. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip,zdit.uml.lodz.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń ZDiT przy ul. Piotrkowskiej 175. Zarząd Dróg i Transportu będzie powiadamiał kandydatów w poszczególnych etapach i czynnościach naboru, wyłącznie na zasadach i w przypadkach określonych postanowieniami zarządzenia Nr 18/2009 z dnia 14 kwietnia 2009 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze urzędnicze w Zarządzie Dróg i Transportu", w związku z art. 58 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póżn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458)". Oaoba wyłoniona w naborze może zostać ilderowana do odbycia ałożby przygotowawczej kończącej ile egzaminem.