Szczegółowe informacje o naborze dostępne są na stronie internetowej Ogłoszenia 2025: BIP Zarząd Lokali Miejskich oraz w siedzibie Zarządu Lokali Miejskich - Al. T. Kościuszki 47, Łódź.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego - 42 628 70 94.
Główne czynności wykonywane na stanowisku pracy:
- sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej,
- monitorowanie procesu usuwania usterek,
- uczestniczenie w oględzinach dotyczących stanu technicznego budynków i lokali,
- opiniowanie dokumentacji technicznej budynków, ekspertyz, projektów,
- udział w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań przetargowych,
- rozwiązywanie technicznych problemów,
- prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw i obowiązków,
- prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i raportowania.
Korzyści pracy w Zarządzie Lokali Miejskich:
- stabilność zatrudnienia;
- regularne godziny pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”;
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;
- pakiet socjalny (możliwość uzyskania niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe, dofinansowanie do wypoczynku, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach).