W sprawach członkowskich obowiązuje następująca procedura:
- Osoba zainteresowana składa wniosek o wpisanie na listę członków ŁOIIB wraz z następującymi załącznikami: 
 - oryginał uprawnień budowlanych (do wglądu) lub poświadczona notarialnie kopia,
 - zdjęcie (1 szt.).
- Dział Członkowski (biuro Izby) przekazuje kandydatowi na członka ŁOIIB indywidualne numery kont oraz opłaty, które należy uiścić przed posiedzeniem Zespołu Rady ŁOIIB ds. Członkowskich, który najczęściej zwoływany jest w ostatnim tygodniu danego miesiąca. Dział Członkowski sprawdza kompletność wniesionych opłat i złożonego wniosku.
- 
Zespół Rady ds. Członkowskich sprawdza czy złożone dokumenty spełniają wymagania art. 5 ust. 2 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
- 
Zespoł ds. Członkowskich podejmuje uchwałę o wpisaniu bądź odmowie wpisania na listę członków ŁOIIB.
- 
Dział Członkowski Izby wysyła na adres wnioskodawcy: 
 - listem poleconym z potwierdzeniem odbioru uchwalę Rady w sprawie wpisu na listę członków ŁOIIB, od której wnioskodawca może się odwołać do Krajowej Rady w terminie 30 dni.
Okazanie dowodu wpłaty nie stanowi podstawy do wystawienia zaświadczenia.
Do pobrania:
 
			     


 ul. Północna 39
 ul. Północna 39  tel.
tel.  e-mail:
e-mail: