Starostwo Powiatowe w Pabianicach
ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice
ogłasza nabór na wolne stanowisko
NACZELNIKA
W WYDZIALE INWESTYCJI I FUNDUSZY
Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Pabianicach
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- ukończony 18 rok życia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Wykształcenie:
- wyższe budowlane
Doświadczenie zawodowe:
Pięć lat pracy zawodowej, w tym przynajmniej:
- 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego lub w służbie cywilnej, lub w służbie zagranicznej, lub w innych urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych lub obsługi, lub na kierowniczych stanowiskach państwowych,
- doświadczenie w kierowaniu personelem.
Uprawnienia:
- konieczne: uprawnienia budowlane wydane na podstawie rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 86, poz. 578) lub uprawnienia wydane wcześniej zgodnie postanowieniami z art. 104 Prawa budowlanego,
- pożądane: przynależność do właściwej izby zawodowej,
- kosztorysowanie robót budowlanych,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B,
- certyfikat języka angielskiego i/lub niemieckiego
Wymagana wiedza specjalistyczna:
dobra znajomość następujących przepisów prawa:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzonej polityki rozwoju (Dz. U. Nr 227, poz. 1568)
- ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 1071 z późn. zm.).
Znajomość:
- Strategii Rozwoju Kraju na lata 2007-2015,
- programów operacyjnych na lata 2007-2013,
- ustawy z dnia 21 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902), szczególnie jeśli chodzi o sprawy funduszy ochrony środowiska,
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.),
- procesów inwestycyjnych i remontowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys (szczegółowe CV z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej),
- list motywacyjny,
- wypełniony kwestionariusz personalny.
Oferta kandydata powinna ponadto zawierać:
- kopię dyplomu ukończenia uczelni,
- kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie doświadczenie zawodowe,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenia kandydata o uregulowanym stosunku do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn),
- dokumenty na potwierdzenie nieposzlakowanej opinii (np. świadectwa i opinie z poprzednich miejsc pracy, a także opinie z aktualnego miejsca pracy, opinie z organizacji, do których kandydat należy itp.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r Nr 101, poz. 926 z póź. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1593 z póź. zm.)
Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 20 kwietnia 2007 r. listownie lub osobiście w Biurze Zarządu Powiatu Starostwa Powiatowego w Pabianicach ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, budynek A, I piętro, pokój nr 28, z dopiskiem na kopercie „Nabór Nr 5/07”.
Inne informacje:
Dodatkowych informacji udziela Pan Marcin Somorowski – Inspektor w Biurze Zarządu Powiatu, tel. (042) 213 –01 –00 wew. 107. e-mail