Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi obecnie prowadzi nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze:
podinspektora/inspektora w Wydziale Eksploatacji
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Zakres obowiązków to m.in.:
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem infrastrukturą urządzeń dźwigowych (wind) i instalacjami elektroenergetycznymi,
- udział w przygotowywaniu planów Wydziału dotyczących utrzymania, remontów i modernizacji ww. urządzeń,
- zawieranie umów na utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń oraz kontrola ich realizacji,
- opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowych oraz technologii wykonywanych robót,
- wydawanie wytycznych i zaleceń w zakresie prowadzonej tematyki,
- nadzór i odbiór wykonanych robót,
- prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej,
- współpraca z odpowiednimi jednostkami w zakresie prawidłowego utrzymania urządzeń,
- przygotowywanie specyfikacji i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań przetargowych.
Od kandydatów oczekujemy m.in.:
- wykształcenia wyższego technicznego o kierunku elektrotechnika, energetyka, elektronika, mechanika i kierunkach pokrewnych w ww. zakresie,
- odpowiedniego stażu pracy: na stanowisko podinspektora nie jest wymagany, na stanowisko inspektora wynosi co najmniej 2 lata,
- znajomości ustaw: o drogach publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 460 ze zm.), Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016, poz. 23 ze zm.), Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124) oraz pozostałych niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków,
- umiejętności korzystania z przepisów, ich interpretacji i stosowania,
- umiejętności płynnego formułowania myśli, redagowania pism urzędniczych i decyzji administracyjnych,
- umiejętności czytania dokumentacji technicznej,
- posiadania prawa jazdy kategorii B,
- umiejętności obsługi komputera (MS Office, Internet),
- posiadania następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: samodzielność, umiejętność planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
- mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej, znajomość topografii miasta, doświadczenie na stanowiskach związanych z utrzymaniem infrastruktury energetycznej, uprawnienia SEP do 1kV.
Kontakt:
Bliższe informacje do uzyskania na stronie internetowej www.zdit.uml.lodz.pl w Biuletynie Informacji Publicznej – Oferty pracy – Aktualne oferty pracy – Ogłoszenie nr 43/2016.