Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi obecnie prowadzi nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze:

 

podinspektora/inspektora w Wydziale Eksploatacji

Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Miejsce wykonywania pracy: Łódź

Rodzaj umowy: umowa o pracę

 

Zakres obowiązków to m.in.:

  • prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem infrastrukturą urządzeń dźwigowych (wind) i instalacjami elektroenergetycznymi,
  • udział w przygotowywaniu planów Wydziału dotyczących utrzymania, remontów i modernizacji ww. urządzeń,
  • zawieranie umów na utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń oraz kontrola ich realizacji,
  • opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowych oraz technologii wykonywanych robót,
  • wydawanie wytycznych i zaleceń w zakresie prowadzonej tematyki,
  • nadzór i odbiór wykonanych robót,
  • prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej,
  • współpraca z odpowiednimi jednostkami w zakresie prawidłowego utrzymania urządzeń,
  • przygotowywanie specyfikacji i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań przetargowych.

 

Od kandydatów oczekujemy m.in.:

  • wykształcenia wyższego technicznego o kierunku elektrotechnika, energetyka, elektronika, mechanika i kierunkach pokrewnych w ww. zakresie,
  • odpowiedniego stażu pracy: na stanowisko podinspektora nie jest wymagany, na stanowisko inspektora wynosi co najmniej 2 lata,
  • znajomości ustaw: o drogach publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 460 ze zm.), Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016, poz. 23 ze zm.), Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124) oraz pozostałych niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków,
  • umiejętności korzystania z przepisów, ich interpretacji i stosowania,
  • umiejętności płynnego formułowania myśli, redagowania pism urzędniczych i decyzji administracyjnych,
  • umiejętności czytania dokumentacji technicznej,
  • posiadania prawa jazdy kategorii B,
  • umiejętności obsługi komputera (MS Office, Internet),
  • posiadania następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: samodzielność, umiejętność planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  • mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej, znajomość topografii miasta, doświadczenie na stanowiskach związanych z utrzymaniem infrastruktury energetycznej, uprawnienia SEP do 1kV.

 

Kontakt:

Bliższe informacje do uzyskania na stronie internetowej www.zdit.uml.lodz.pl w Biuletynie Informacji Publicznej – Oferty pracy – Aktualne oferty pracy – Ogłoszenie nr 43/2016.

Łódzka Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa

Biuro Łódzkiej Okręgowej Izby

ico ul. Północna 39
91- 425 Łódź

Skontaktuj się z nami

tel. 42 632 97 39

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Używamy plików cookie

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.