Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi obecnie prowadzi nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze:
inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
w Wydziale Rewitalizacji Obszarowej
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Zakres obowiązków to m.in.:
Przygotowanie i realizacja zadań inwestycyjnych w zakresie obiektów kubaturowych, dróg publicznych i wewnętrznych, w szczególności:
- udział w przygotowaniu i opiniowaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego, udzielanie odpowiedzi na pytania w procedurze przetargowej,
- nadzór nad realizacją projektów budowlano-wykonawczych, w tym ich opiniowanie, uzgadnianie i odbiory,
- uzgadnianie warunków przygotowania i realizacji robót, w tym na etapie projektu technicznego i podpisywanie umowy o roboty budowlane,
- prowadzenie całości spraw z przebiegu realizacji budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów inwestora i przyszłego użytkownika,
- wprowadzenie wykonawcy na budowę, uczestnictwo w naradach i komisjach technicznych dotyczących spraw budowy w toku realizacji umowy,
- kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i elementów budowlanych, zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową i umową, sprawdzenie robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz potwierdzania tych czynności w dzienniku budowy,
- sprawdzanie i potwierdzanie obmiaru robót i prawidłowości zafakturowania wykonywanych robót,
- uzgadnianie z kierownikiem budowy konieczności robót dodatkowych lub zamiennych, w przypadku nie objęcia ich dokumentacją projektową oraz uzgadnianie zmian w dokumentacji z autorem projektu,
- na podstawie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej sprawdzanie zgodności usytuowania wykonywanych obiektów z projektem technicznym,
- sprawdzanie dokumentów niezbędnych do dokonania odbioru oraz przygotowanie i udział w czynnościach komisji odbiorowej,
- przekazywanie wykonanego obiektu do eksploatacji lub użytkowania oraz na majątek gminy, wypełnianie niezbędnych dokumentów księgowych,
- współudział w rozliczaniu budowy w zakresie rzeczowym i finansowym, również dla potrzeb sprawozdawczości,
- podejmowanie czynności związanych z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez wykonawcę wad i usterek w okresie rękojmi i gwarancji,
- rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i innej wpływającej korespondencji w zakresie nadzorowanej inwestycji budowlanej,
- współpraca z inżynierem kontraktu,
- opiniowanie, uzgadnianie i odbiór dokumentacji zgodnie z umową.
Od kandydatów oczekujemy m.in.:
- wykształcenia: średniego technicznego lub wyższego technicznego o kierunku budownictwo lub pokrewne,
- odpowiedniego stażu pracy: co najmniej 6 lat dla osób z wykształceniem średnim i co najmniej 4 lata dla osób z wykształceniem wyższym, w tym co najmniej 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowiskach: kierownika budowy, inżyniera budowy, kierownika projektu, inspektora nadzoru lub podobne,
- uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania i/lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
- dobrej znajomości aktów prawnych: Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.), o drogach publicznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1440), o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2031 ze zm.), o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r., poz. 778 ze zm.), Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.), rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1422), rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124) oraz pozostałych niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków,
- umiejętności obsługi komputera (MS Office, Internet),
- znajomości topografii miasta,
- dyspozycyjności,
- posiadania prawa jazdy kat. B,
- mile widziane: doświadczenie w pracy w administracji publicznej, doświadczenie w nadzorowaniu i prowadzeniu kontraktów współfinansowanych z funduszy unijnych, realizowanych w oparciu o FIDIC, znajomość zasad realizacji inwestycji budowlanych.
Kontakt:
Bliższe informacje do uzyskania na stronie internetowej Zarządu Inwestycji Miejskich w Biuletynie Informacji Publicznej – Nabór na wolne stanowiska – Ogłoszenia – Ogłoszenie nr 6/16, dostępne pod adresem: http://zim.lodz.bip-e.pl/zim/nabor-na-wolne-stano/ogloszenia/6523,6-16.html