W związku z intensywnym rozwojem działalności krajowej i zagranicznej firma projektowo-konsultingowa Promost Consulting sp. z o.o. sp. k., działająca w branży infrastruktury transportu i ochrony środowiska, poszukuje do swojego oddziału w Warszawie doświadczonej osoby na stanowisko:

 

Dyrektor Oddziału

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

 

Osoba zatrudniona na stanowisku Dyrektora Oddziału będzie odpowiedzialna za:

  • aktywną działalność w zakresie pozyskiwania nowych kontraktów i zadań, ze szczególnym uwzględnieniem kontraktów realizowanych w systemie „zaprojektuj i zbuduj”;
  • reprezentowanie Spółki w relacjach z inwestorami, podwykonawcami, instytucjami oraz innymi partnerami zewnętrznymi, budowanie dobrych relacji biznesowych;
  • efektywne zarządzanie zespołem pracowników, koordynację oraz kontrolę merytoryczną, nadzór nad realizacją umów;
  • wycenę i ofertowanie usług dla sektora publicznego oraz prywatnych inwestorów;
  • prowadzenie polityki finansowej Oddziału, opracowanie planów budżetowych realizowanych projektów i kontrolę ich realizacji;
  • współpracę z Zarządem w realizacji celów strategicznych Spółki oraz poszukiwanie nowych obszarów działalności biznesowej.

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wyższego wykształcenia kierunkowego w branży budowlanej i/lub zarządzania projektami;
  • min. 10-letniego doświadczenia w pracy w firmach projektowo-konsultingowych na stanowiskach kierowniczych w projektowaniu i/lub zarządzaniu projektami w charakterze szefa lub członka zespołu inżyniera kontraktu;
  • dobrej znajomości krajowej branży infrastruktury transportu i/lub środowiska (drogi, koleje, oczyszczalnie itp.), potwierdzonej wykazem projektów wraz z podaniem ich zakresu rzeczowego i finansowego oraz inwestorów;
  • dobrej znajomości przepisów prawa obowiązujących w zakresie realizacji projektów infrastrukturalnych, tj. prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska itp.;
  • umiejętności wyceny, zarządzania kosztami oraz rozliczania usług projektowo-konsultingowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi informatycznych;
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, potwierdzonej stosownym certyfikatem;
  • doskonałych kompetencji menedżerskich;
  • umiejętności strategicznego myślenia;
  • inicjatywy i kreatywności;
  • gotowości do etatowego i długoterminowego związania się z pracodawcą; 
  • mile widziane będą referencje od poprzednich pracodawców.

 

Wybranym kandydatom oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w zespole specjalistów i ludzi z pasją;
  • rozwój zawodowy poprzez ambitne zadania oraz autonomię działania;
  • umowę o pracę na pełny etat, atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pracy;
  • partycypację w kształtowaniu strategii Spółki.


 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV (wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych)

do dnia 30.04.2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.



 

Łódzka Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa

Biuro Łódzkiej Okręgowej Izby

ico ul. Północna 39
91- 425 Łódź

Skontaktuj się z nami

tel. 42 632 97 39

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Używamy plików cookie

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.