Wymagania:
- wykształcenie średnie techniczne,
- praktyka w zakresie remontów, utrzymania i modernizacji obiektów budowlanych,
- miejętność harmonogramowania, budżetowania, kosztorysowania, nadzorowania i rozliczania robót budowlanych
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania złożonych zagadnień technicznych.
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie uprawnień budowlanych w pełnym zakresie o specjalności konstrukcyjo-budowlanej,
- praktyczna znajomość pakietu biurowego MS Office, programów kosztorysujących oraz graficznych typu CAD,
- uprawnienia z zakresu BHP (mile widziane).
Wykonywane zadania:
- rozpoznawanie i rozwiązywanie występujących problemów w obiektach budowlanych,
- nadzór nad pracami związanymi z budową, remontami i modernizacją w obiektach budowlanych,
- realizacja przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych w powierzonym obszarze.
Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny,
- odpisy dyplomów i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- mile widziane referencje z dotychczasowych miejsc pracy.
Dokumenty prosimy składać w siedzibie (skrzynka podawcza), na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Stefana Batorego w Łodzi, ul. B. Bartoka 67, 92-531 Łódź,
z dopiskiem na kopercie: „Zatrudnienie DZT” lub e-mail: