Przy składaniu aplikacji wymagane jest podawanie DODATKOWYCH INFORMACJI:
1. Kiedy możesz rozpocząć pracę?
2. Czy masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku?
3. Jakie jest Twoje oczekiwane wynagrodzenie netto (na rękę)?
Zakres obowiązków:
-obsługa techniczno-administracyjna zasobów Spółdzielni w szczególności: - Kontrola i odbiór robót budowlano-remontowych
- prowadzenie książek obiektów budowlanych
- wykonywanie przeglądów zasobów
- ustalanie potrzeb remontowych i konserwacyjnych zasobów
- prowadzenie ogółu zagadnień dotyczących mediów i gospodarki energetycznej
- sporządzanie i weryfikacja kosztorysów-obsługa Normy Pro
Wymagania:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
- możliwość wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),
- znajomość prawa budowlanego i przepisów techniczno-budowlanych oraz dot.nieruchomości,
- biegła obsługa MS Office (Word, Excel)
- mile widziane uprawnienia projektowe i doświadczenie w pracy w spółdzielni mieszkaniowej.
Oferujemy:
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i uprawnień oraz wyników w pracy.
Spółdzielnia dysponuje wolnym mieszkaniem w zasobach.
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres e-mail:
Prosimy o zamieszczenie klauzuli na aplikacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.