EPC Projekt S.A. – firma realizująca inwestycje w sektorze energetycznym – poszukuje dynamicznych i zdecydowanych kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski
Region: łódzkie
Region: łódzkie
Opis stanowiska:
- współpraca z dostawcami firmy,
- prowadzenie zapytań ofertowych i postępowań zakupowych w zakresie asortymentu firmy,
- koordynacja realizacji zamówień i dostaw materiałów,
- współpraca z magazynem oraz prowadzenie nadzoru nad stanami magazynowymi,
- sporządzanie sprawozdawczości wewnętrznej, przygotowywanie raportów w zakresie prowadzonych zagadnień logistycznych,
- wsparcie w opracowywaniu procesów i procedur uwzględniających wykorzystanie zasobów.
Wymagania:
- min. 1 rok doświadczenia w zakresie logistyki/zakupów,
- biegła znajomość MS Office, w szczególności Excel,
- umiejętność analitycznego myślenia i planowania,
- umiejętność samodzielnego poszukiwania rozwiązań i szybkiego uczenia się nowych procesów,
- umiejętność samodzielnego organizowania pracy,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- znajomość rynku związanego z instalacjami peryferyjnymi w energetyce konwencjonalnej.
Oferujemy:
- pracę pełną wyzwań, dającą możliwość uczestniczenia w budowaniu biznesu,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do osiąganych wyników,
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Spółki.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny) z podaniem nazwy stanowiska w tytule wiadomości na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W treści wiadomości lub załączonych dokumentów prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”