Starostwo Powiatowe w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice ogłasza nabór na wolne stanowisko
podinspektor w Wydziale Dróg i Mostów
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
wydawanie zezwoleń i decyzji związanych z zajęciem pasa drogowego,
naliczanie kar związanych z zajęciem pasa drogowego,
przedłużanie terminów zajęcia pasa drogowego,
wykonywanie sprawozdań miesięcznych zestawień naliczonych opłat w decyzjach,
kontrolowanie powierzchni pasa drogowego,
prowadzenie rejestru wydawanych decyzji,
przygotowanie dokumentów przetargowych i czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego,
korespondencja zewnętrzna,
korespondencja wewnętrzna,
współpraca z innymi instytucjami z zakresu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego,
koordynacja, nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg,
dokonywanie objazdów dróg powiatowych i podejmowanie działań związanych z pełnieniem funkcji zarządcy drogi i ruchu,
przygotowywanie projektów inwestycji drogowych i projektów planu remontów dróg powiatowych,
przygotowywanie dokumentacji kosztorysowej planowanych inwestycji drogowych,
- prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu.
Miejsce wykonywania pracy:
Starostwo Powiatowe w Pabianicach, drogi powiatowe w granicach administracyjnych powiatu pabianickiego.
Szczegółowy wykaz zadań podinspektora wydziału Dróg i Mostów zawiera „Opis stanowiska pracy”.
Wymagania niezbędne:
- ukończony 18 rok życia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Wykształcenie:
- wyższe lub średnie (preferowane z zakresu branży drogowej, ogólnobudowlanej lub administracji).
Doświadczenie zawodowe:
dla osób z wyższym wykształceniem staż niewymagany,
trzy lata pracy wymagane w przypadku osób posiadających średnie wykształcenie, w tym przynajmniej rok pracy w urzędach administracji państwowej lub samorządowej lub rok pracy w branży drogowej w wykonawstwie bądź przy pracach projektowych.
Uprawnienia pożądane:
- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjnej,
- przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B.
Znajomość:
Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
ustawy o drogach publicznych i przepisów wykonawczych,
ustawy – Prawo budowlane,
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
Umiejętność:
- korzystania z przepisów prawa,
- korzystania z oprogramowania komputerowego: Windows XP, MS Office, Norma,
- korzystania z faksu, skanera i kserokopiarki.
Wymagania dodatkowe:
- samodzielność i komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole, logicznego myślenia, słuchania i wysławiania się, podejmowania decyzji, pracy w warunkach stresu, organizacji pracy własnej na danym stanowisku, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność pracy w zespole,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn).
Cechy osobowości:
komunikatywność, punktualność, terminowość, samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, życzliwość, dobra pamięć, dobry stan zdrowia, opanowanie i odporność na stresy, wytrwałość, utrzymanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy.
Dyspozycyjność:
W sytuacjach tego wymagających konieczność pozostawania w dyspozycji pracodawcy po godzinach pracy i w dni wolne od pracy, uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane zatrudnieniem prosimy o złożenie (przesłanie):
- życiorysu (szczegółowego CV z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej),
- listu motywacyjnego,
- wypełnionego kwestionariusza personalnego.
Oferta kandydata powinna ponadto zawierać w szczególności:
- kopię dyplomu ukończenia uczelni,
- kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie doświadczenie zawodowe,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenia kandydata o uregulowanym stosunku do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn),
- dokumenty na potwierdzenie nieposzlakowanej opinii (np. świadectwa i opinie z poprzednich miejsc pracy, a także opinie z aktualnego miejsca pracy, opinie z organizacji do których kandydat należy itp.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r Nr 101, poz. 926 z póź. zm.) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 Nr 223, poz. 1458).
Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 4 sierpnia 2009 r. listownie lub osobiście w Biurze Zarządu Powiatu Starostwa Powiatowego w Pabianicach ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, budynek A, I piętro, pokój nr 28, z dopiskiem na kopercie „Nabór Nr 9/09”.
Pakiet informacyjny dla kandydatów
Osoby zainteresowane mogą pobrać pakiet informacyjny dla kandydatów składający się z kwestionariusza personalnego i opisu stanowiska pracy ze strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat.pabianice.bip.info.pl lub w Biurze Zarządu Powiatu, Pabianice, ul. Piłsudskiego 2, budynek A, pokój nr 28.
Postępowanie kwalifikacyjne:
- na podstawie złożonych dokumentów aplikacyjnych Komisja Kwalifikacyjna dokona porównania danych w nich zawartych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu,
- lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.powiat.pabianice.bip.info.pl
- zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia końcowego postępowania kwalifikacyjnego,
- końcowe postępowanie kwalifikacyjne obejmować będzie test kwalifikacyjny i rozmowę kwalifikacyjną.
Inne Informacje
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Biurze Zarządu Powiatu Starostwa Powiatowego w Pabianicach przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Pabianicach nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Biurze Zarządu Powiatu, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o tym, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe uzyskane na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
Dodatkowych informacji udziela Pan Jakub Kaczorowski – Sekretarz Powiatu, tel. (042) 213 01 00 wew. 105 lub Pan Marcin Somorowski – inspektor w Biurze Zarządu Powiatu, tel. (042) 213 01 00 wew. 107. e-mail: